Середа, 21.02.2018, 03:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Вільнянської районної ради Запорізької області; 70002, Запорізька область, м. Вільнянськ, провул. Новий,7; Тел: (06143) 4-48-85, (06143) 4-47-86; E-mal: volnyansk-wkola2@ukr.net
прокрутить вправо
прокрутить влево
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звітування керівника закладу 2017 р.

Третій рік я перебуваю на посаді керівника закладу (з 01.04.2015) Функціональні обов’язки директора, визначені посадовою інструкцією, затвердженою наказом відділу освіти від 02.01.2013 №2.

Першочерговим завданням керівника вважаю підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі. Насамперед це стосується забезпечення обов’язковості повної загальної середньої освіти громадянами, які проживають на закріпленій розпорядженням голови районної державної адміністрації за закладом території обслуговування. Так у 2016-2017 навчальному році на території обслуговування проживало 57 дітей 5-тирічного віку,  з них жоден не навчався в загальноосвітніх навчальних закладах. Кількість дітей від 6 до 18 років становила –677, що на 56 дітей більше за минулий рік. Це є свідченням стабільної демографічної ситуації. Навчалося в навчальних закладах для здобуття повної  загальної  середньої  освіти –650 , у загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів – 594, у професійно- технічних навчальних закладах – 45, на основних відділеннях вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації – 11. Крім того, на території обслуговування 27 дітей не навчається для здобуття повної загальної середньої освіти (з них  6 за станом здоров’я, 20 навчаються у спеціальних закладах для дітей,  які мають  вади у розумовому  розвитку і 1 дитина не навчалася через відмову батьків). Для дієвого контролю за виконанням даного питання щороку видається наказ «Про облік дітей і підлітків шкільного віку на закріпленій за закладом території», проводиться розяснювальна робота серед батьків щодо забезпечення ними права дитина на здобуття освіти. У разі, якщо батьки нехтують виконанням своїх обовязків, ми залучаємо до співпраці службу у справах дітей. Так у 2016-2017 навчальному році до служби у справах дітей Вільнянської РДА було направлено для розгляду 3 подання.

На особистому контролі керівника і питання продовження навчання випускниками 9-их класів. Так за останні два роки не суттєво, але все ж таки зменшується кількість випускників, які бажають здобувати повну загальну середню освіту у школі (2016 – 49% учнів, 2017 – 46%)  Тоді як поступово збільшуються відсоток  вступу випускників до ПТНЗ та ВНЗ відповідно (2016 – 18% та 34%,  2016 – 19% та 35%).  Це, на мою думку, можна пояснити рядом як обєктивних так і субєктивних причин. Перш за все це невпевненість учнів і батьків в успішних результатах ЗНО та вартісне навчання у вищих навчальних закладах. Тут вважаю і для себе особисто є над чим працювати,  дбаючи про престижність та конкурентність закладу, як цього вимагає сучасність. Одним з ілюстративних показників престижності закладу є зростання його мережі. За два останні навчальні роки мережа закладу зросла на 54 учня та на 3 класи (на початок 2015/2016 – 480 учнів, а на початок  2016/2017 – 507 учня, 2017/2018 – 534 учня). За останні роки дещо зменшується кількість учнів перших класів (2015 – 73, 2016 – 63, 2017 – 54)

Сучасним і конкурентним буде той заклад, де створені умови для варіативності навчання та впроваджуються інноваційні педагогічні технології у навчальний процес. У закладі створені умови для різних форм навчання (денної, індивідуальної, екстернатної, дистанційної у разі потреби). Так у  2016-2017 н.р. у  школі за індивідуальною формою навчалося 6 учнів (Литвиненко Т, Єрьоменко Р., Богданюк Д., Гунько Д., Горбунова А., Безбородова М.) за станом здоров’я. Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, розробленими школою з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей та потреб. Розклад занять був погоджений з батьками учнів. Двоє осіб здобули повну загальну середню освіту завдяки екстернатній формі навчання.

Згідно з робочим навчальним планом у 2016-2017 н.р. виділено години на допрофільне та профільне навчання. Відслідковується філологічний  напрямок профілізації навчання в школі.

Організація допрофільного навчання

Навчальний рік

Загальна кількість 8-9 кл.

Допрофільні класи

% охоплення

Класів

Учнів

Класів

Учнів

2016-2017

4

77

4

77

100

Організація профільного навчання

Навчальний рік

Загальна кількість 10-11 кл.

Профільні класи

% охоплення

Класів

Учнів

Класів

Учнів

2016-2017

2

40

2

40

100

 

Запровадження нового державного стандарту вимагає сучасних підходів як до організації навчально-виховного процесу, так і до викладання  предметів. Конкурентно здатними будуть ті заклади на освітянському ринку, які відповідатимуть сучасним вимогам. У цьому питанні у нас є певні здобутки: впровадження орієнтовно-хмарних технологій у викладанні української мови (8-а клас), запровадження інклюзивного навчання для учнів з особливими освітніми потребами (1-а, 2-б, 5-в класи), удосконалення професійного навчання (із залученням дітей інших закладів),   впровадження проекту «Вчимося жити разом» та інше.

Обєктивною реальністю є те, що ми живемо в інформатизованому суспільстві. Тому школі, крім комп’ютерізації навчального процесу, потрібно забезпечити реалізацію цільової програми з інформатизації закладу освіти. В рамках реалізації даної програми адміністрація закладу  неоднарозово зверталась  до Вільнянської райдержадміністрації з проханням виділити кошти на оновлення комп’ютерної техніки. Результатом є придбання 11 комп’ютерів, 5 ноутбуків,1 проектора.

На підтримку інклюзивного навчання, яке було запроваджено у 2016 – 2017 навчальному році, згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 16 грудня 2016 року «Про отримання комп’ютерного обладнання та ліцензійного забезпечення» заклад отримав 15 комп’ютерів.

Тому на сьогоднішній день у школі працює 3 комп’ютерних класи: кабінет № 29 11+1 (11 учнівських комп’ютерів + 1 комп’ютер для вчителя), кабінет № 28 (10 учнівських комп’ютерів + 1 комп’ютер для вчителя), кабінет №5 (14 учнівських комп’ютерів + 1 комп’ютер для вчителя). Загальна сума бюджетних коштів залучених у заклад на інформатизацію становить 151900,50 грн.

З прийняттям нової редакції ЗУ «Про освіту» нагальним стане питання опорних закладів. І нам треба  утримати ту особливість, яку ми маємо, а саме: надання професійної освіти. Тому значна увага приділялася зміцненню матеріальної бази з вивчення автосправи: переобладнано кабінет,  укомплектовано відповідним наочним матеріалом, обладнано лабораторію, придбано причіп. Для цього були залучені бюджетні кошти (20045 грн.) та спонсорські (17000 грн).

Продовжуємо працювати над питанням соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, розвиваючи мережу інклюзивних класів. Для комфортного навчання такої категорії дітей залучили кошти за сприяння депутата обласної ради Супруненко А.Г. для придбання комплекту учнівських парт та стільців для учнів 5-в класу (14871 грн.). Окремі зручні столи придбано для 2 учнів з порушеннями опорно-рухового апарату (1896 грн.). Крім цього, переобладнано класну кімнату №16 під зал для ЛФК за кошти батьківського фонду та придбано спеціалізований інвентар (13354 грн.) Крім цього внесені зміни до штатного розпису, а саме: введено по 0,5 шт.од. вчителя-дефектолога та вчителя-асистента.

Важливим показником якісної роботи колективу є участь учнів в учнівських олімпіадах з базових дисциплін.

Кількість переможців у  І (шкільному) етапі олімпіад – 121 учень, що становить 65 % від загальної кількості учасників. Перше місце посіли – 17 учнів, друге місце – 45 учнів, третє місце – 59 учнів. Призерами ІІ (районного) етапу стали 34 учасника (69% від загальної кількості учасників). За рейтингом серед шкіл міста школа посіла І місце.                                                                                                           У ІІІ (обласному) етапі з базових дисциплін  команда школи виборола чотири призових місця (підготували вчителі Губчик В.А., Коршикова В.С., Ортякова Т.А., Москаленко С.М.). У 2016-2017 н.р. призерами районного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАНу стали вихованці Гаврилової Т.І. та Костенко О.В.Слід назвати вчителів, які підготували учасників та переможців різноманітних учнівських творчих конкурсів: Бондаренко Л.В., Дмитренко І.В., Тарковська ЮВ., Ортякова Т.А., Прохновська Т.В., Никоненко Н.П.

Аналізуючи роботу закладу по охопленню учнів позашкільною освітою  за 2016-2017 н.р.  слід відзначити, що одним із пріоритетних напрямів закладу визначено створення комфортного виховного середовища в гуртках, де враховуються інтереси і знання всіх учасників навчально-виховного процесу. Гуртківці вокальної студії «Таланти твої, моя школо» стали учасниками та переможцями районного  конкурсу патріотичної пісні «Не стидайся – то твоя земля»( керівник Кудлай І.М.). Команда «Школа здоров’я» брала участь у районному конкурсі з пропаганди та розповсюдження здорового способу життя «Обери життя». Команда школи «Зустрічна смуга» стала переможницею районного та  зонального етапів,  учасницею обласного етапу Всеукраїнського огляду-конкурсу роботи загонів юних інспекторів руху «ЮІР-2017» . Команда - рою «Побратими», посіла І місце у молодшій  віковій категорії  районного етапу Всеукраїнської військово - патріотичної гри «Сокіл» («Джура») Українського козацтва. Хотілося подякувати за роботу керівникам гуртків Кудлаю .М., Шабаль К.С., Лозовському О.М., Сидоренку О.Б. та всім колегам, що були причетні до підготовки команд-переможців.

На моєму особистому контролі питання протиправної поведінки учнів.

У школі постійно ведеться робота з попередження расизму та ксенофобії, виховання толерантного відношення до людей. Кожного місяця проводились засідання Ради дисципліни та порядку. На засіданнях Ради розглядались випадки порушення поведінки учнями; стан вихованості учнів. До схильних  до порушень дисципліни учнів застосовувалися різні засоби впливу.

Класні керівники здійснювали постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводили необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежували умови проживання дітей в сім’ї, вивчали характер та прояви особистості учнів, здійснювали всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічалися з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводили роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучали до роботи у класі та  школі.

З метою профілактики порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин у 1-11 класах ведуться щоденники обліку дисципліни на уроках, відвідування уроків кожним учнем класу.

Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директору, засіданнях  ШМО класних керівників.

Проте контроль за роботою класних керівників у питанні відвідування учнями навчальних занять вважаю зі свого боку недостатнім.

Не менш важливим завданням як керівника вважаю роботу по зміцненню матеріально-технічної бази закладу. Своє завдання як керівника полягає і в тому, щоб вживати заходи для зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу.

За 2,5 роки я намагалася свою роботу з даного питання спрямувати на те, щоб заклад відповідав сучасним умовам. Тільки в 2016/2017 навчальному році було залучено кошти районного бюджету для  заміни 24 вікон у спортивному залі (134520 грн.), здійснено заміну двох дверей у фойє школи (14442 грн.),  заміну 11 вікон на енергозберігаючі (49000 грн.), частково замінено систему водостічних труб (26000 грн.), виконано поточний ремонт м’якої крівлі над спортивним залом (115603 грн.) та фойє школи (79000 грн.). Крім цього, проведені поточні ремонти коридорів, службових приміщень, спортивного залу, майстерень. Загалом на придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт витрачено 22141 грн. бюджетних коштів.

Разом з тим, планів ще дуже багато. Потребує термінового і капітального ремонту спортивний зал, заміна вікон на енергозберігаючі, заміна огорожі навколо школи.

На мою думку, потребує вже осучаснення і фасад школи. Потребують заміни шкільні меблі. Пропоную спланувати роботу по заміні меблів у цьому році.

Тобто працювати є над чим. Ми всі розуміємо, що для всього цього необхідні кошти. Дякуючи тому, що районна влада «повернулася обличчям до освіти» у 2016/2017 навчальному році  ми освоїли 670630 грн. бюджетних коштів. Звичайно, що модернізація кабінетів та класних кімнат, утримання закладу відбувається в тому числі і за кошти батьків, які надають благодійну підтримку, а також залученням коштів меценатів та благодійників. Крім цього надходять кошти від здачі в оренду частини приміщення школи ТОВ «Експрес послуги плюс». Хочу подякувати колективу за підтримку і розуміння в цьому питанні.

Не менш важливим напрямком своєї роботи вважаю роботу з педагогічними кадрами, а саме: забезпечення закладу кваліфікованими спеціалістами та доцільність їх розстановки.

У 2016-2017 н.р. у школі працювало 42 педагоги, бібліотекар, медична сестра, завідуючий господарством та 12 осіб обслуговуючого персоналу. Станом на 01.09.2017 року штати укомплектовано на 100% .

До того ж штатний розпис збільшено на 0,5 шт. од. дефектолога, 0,5 шт. од. асистента вчителя в інклюзивному класі. Крім цього, до штатного розпису закладу введено 1шт.од. сторожа. Відсутність плинності кадрів свідчить про здоровий психологічний клімат в колективі. У 2017 р. звільнено 1 працівник, прийнято 5педагогічних працівників.

Не менш важливим напрямком у своїй роботі вважаю соціальний захист: забезпечення і зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників.

У навчальному закладі знаходяться на обліку 50 учнів пільгових категорій. У закладі створені умови для організованого гарячого харчування учнів. У 2016-2017  н.р. ним було охоплено 50 учнів пільгових категорій.  Внесеними до ЗУ «Про освіту» змінами з січня 2016 р. гарячим  харчуванням за кошти держави забезпечувалися тільки діти пільгових категорій. Проте за кошти батьків могли харчуватися всі охочі. В цьому питанні вважаю однією з проблем – усе урізноманітнення асортименту харчування.

І діти, і педагогічні працівники щорічно проходять медичний огляд. Проте його якість досить низька. На жаль, медичний огляд медпрацівниками здійснюється за власний кошт, хоча це суперечить ЗУ «Про освіту». Вважаю це питання потребує спільного з профспілкою вирішення.

У закладі створені безпечні умови для навчання та роботи, дотримані санітарно-гігієнічні та протипожежні норми. Проте дитячий травматизм щороку зростає. Так у 2015 р. травмовано у школі 3 учні, у 2016 р. 4 учні,  2017 році – 5 учнів. На особистому контролі питання морального та матеріального стимулювання учнів та педагогів.

У 2016-2017 н.р. було премійовано 7 працівників за професійну діяльність. Матеріально заохочуються педагоги, що готують переможців олімпіад, конкурсів. У 2017 р. вчителі отримували матеріальну допомогу на оздоровлення. На жаль, через відсутність коштів матеріальну допомогу на оздоровлення не отримав обслуговуючий персонал.

Важливим у своїй роботі вважаю питання контролю дотримання трудової дисципліни та правопорядку у закладі. У 2016/2017 н.р. не було звернень громадян щодо діяльності навчального закладу.

Звичайно, у своїй діяльності ми тісно співпрацюємо з відділом освіти, молоді та спорту, районною радою. Помічниками у своїй роботі є рада закладу.

І на останок: за 2,5 роки своєї роботи головним досягненням вважаю здоровий клімат у колективі, престиж школи в очах громади.  

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Свята України
Архів записів