Субота, 21.04.2018, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Вільнянської районної ради Запорізької області; 70002, Запорізька область, м. Вільнянськ, провул. Новий,7; Тел: (06143) 4-48-85, (06143) 4-47-86; E-mal: volnyansk-wkola2@ukr.net
прокрутить вправо
прокрутить влево
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

2017

 

Моя трудова діяльність на посаді керівника закладу розпочалася 01 квітня 2015 року. Функціональні обов’язки директора, визначені посадовою інструкцією, затвердженою наказом відділу освіти від 02.01.2013 №2.

Першочергове завдання керівника – це підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі. Насамперед це стосується забезпечення обов’язковості повної загальної середньої освіти громадянами, які проживають на закріпленій розпорядженням голови районної державної адміністрації за закладом території обслуговування. Так у 2015-2016 навчальному році на території обслуговування проживало 72 дитини 5-тирічного віку, з них навчалося в загальноосвітніх навчальних закладах – 6. Кількість дітей від 6 до 18 років становила – 621, з них навчалося в навчальних закладах для здобуття повної загальної середньої освіти – 595, у загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів – 559, у професійно- технічних навчальних закладах – 34, на основних відділеннях вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації – 2. Крім того, на території обслуговування 26 дітей не навчається для здобуття повної загальної середньої освіти (з них 9 за станом здоров’я, а 17 навчаються у спеціальних закладах для дітей, які мають вади у розумовому розвитку). Для дієвого контролю за виконанням даного питання видається наказ «Про облік дітей і підлітків шкільного віку на закріпленій за закладом території», проводиться роз’яснювальна робота серед батьків щодо забезпечення ними права дитина на здобуття освіти. У разі, якщо батьки нехтують виконанням своїх обов’язків, ми залучаємо до співпраці службу у справах дітей. Так у 2015-2016 навчальному році до служби у справах дітей Вільнянської РДА було направлено для розгляду 5 подань.

На особистому контролі керівника і питання продовження навчання випускниками 9-их класів. Так за останні три роки не суттєво, але все ж таки зменшується кількість випускників, які бажають здобувати повну загальну середню освіту у школі (2014 рік – 22 учні, 2015 – 21 учень, 2016 – 19 учнів) Тоді як поступово збільшуються показники вступу дітей до ПТНЗ та ВНЗ

(2014 – 4/10, 2015 – 4/14, 2016 – 7/13). Це, на мою думку, можна пояснити рядом як об’єктивних так і суб’єктивних причин. Перш за все це невпевненість учнів і батьків в успішних результатах ЗНО та вартісне навчання у вищих навчальних закладах. Тут вважаю і для себе особисто є над чим працювати, дбаючи про престижність та конкурентність закладу, як цього вимагає сучасність. Одним з ілюстративних показників престижності закладу є зростання його мережі. Я горда тим, що за рік мого перебування на посаді кількість дітей збільшилася на 1 клас 27 учнів (на кінець 2014/2015 н.р. – 467 учнів, 2015/2016 – 480 учнів, а на початок 2016/2017 – 494 учня). За останні роки стабільно високою є кількість учнів перших класів.

Сучасним і конкурентним буде той заклад, де створені умови для варіативності навчання та впроваджуються інноваційні педагогічні технології у навчальний процес. У закладі створені умови для різних форм навчання (денної, індивідуальної, екстернатної, дистанційної у разі потреби). Так у 2015-2016н.р. у школі за індивідуальною формою навчалося 5 учнів (Литвиненко Т, Єрьоменко Р., Богданюк Д., Гунько Д., Штанько К.) за станом здоров’я. Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, розробленими школою з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей та потреб. Розклад занять був погоджений з батьками учнів. Кількість годин для організації навчання визначалася відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. 2 випускники (Кумечко Р., Кравець Д.) здобули повну загальну середню освіту завдяки екстернатній формі навчання.

Згідно з робочим навчальним планом у 2015-2016н.р. виділено години на допрофільне та профільне навчання. Відслідковується філологічний та історичний напрямки профілізації навчання в школі.

 

Організація допрофільного навчання

 

Навчальний рік

Загальна кількість 8-9 кл.

Допрофільні класи

% охоплення

Класів

Учнів

Класів

Учнів

2015-2016

4

77

4

77

100

 

Організація профільного навчання

 

Навчальний рік

Загальна кількість 10-11 кл.

Профільні класи

% охоплення

Класів

Учнів

Класів

Учнів

2015-2016

2

42

2

42

100

 

Я переконана, що в умовах сучасної конкуренції на освітянському ринку у вигідних умовах буде той заклад, де не боятимуться впроваджувати інноваційні методики. Дуже вдячна за розуміння і підтримку своїм колегам. Так уже другий рік Дмитренко І.В. буде впроваджувати орієнтовно-хмарні технології. Застосовують новітні методики у навчальний процес Кондратекно З.В., Долгальова Н.В., Марченко Д.В. З цього року впроваджується проект «Вчимося жити разом».

З цього року ми першими і єдиними в районі впроваджуємо інклюзивне навчання для дітей з особливими потребами (порушеннями опорно-рухової системи). Відкриваємо два інклюзивних класи (4-а та 1-б класи). З цією метою була проведена певна робота по облаштуванню класів, пандусів, туалетних кімнат для цих дітей. Ми домоглися того, у штатному розписі закладу на 2016-2017 начальний рік було збільшено до 1 шт. од. психолога, логопеда, введено штатну одиницю асистента вчителя.

Важливим показником якісної роботи колективу є участь учнів в учнівських олімпіадах з базових дисциплін.

У І (шкільному) етапі олімпіад взяли участь 180 учнів 3-11 класів. З них стали переможцями 128 учнів, що становить 82 % від загальної кількості учасників. Перше місце посіли – 30 учнів, друге місце – 40 учнів, третє місце – 58 учнів. У порівнянні з минулим роком кількість учасників зменшилась на 16 учнів (було 196 учасників) та збільшилась кількість призерів на 17 учнів (було 111 призерів). В ІІ (районному) етапі олімпіад команда школи у складі 49 учасників взяла участь в олімпіадах з 16 навчальних предметів.

Призерами ІІ (районного) етапу міжрегіональних і обласних учнівських олімпіад з навчальних предметів стали 34 учасника (69% від загальної кількості учасників). Серед призерів посіли: І місце – 4 учня, ІІ місце – 17 учнів, ІІІ місце – 13 учнів. За рейтингом серед шкіл міста школа посіла І місце.

У ІІІ (обласному) етапі з базових дисциплін взяли участь 9 призерів ІІ (районного) етапу з навчальних предметів: географії (2 учасника), української мови та літератури, фізичної культури (2 учасника), російської мови та літератури, хімії, біології (2 учасника). Команда школи виборола три призових місця. Це вихованці Губчика В.А., Балабанової С.А., Дяченко І.В.

У 2015-2016 н.р. призерами районного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАНу стали вихованці Гаврилової Т.І. та Шабаль К.С.

Аналізуючи роботу закладу по охопленню учнів позашкільною освітою за 2015-2016 н.р. слід відзначити, що одним із пріоритетних напрямів закладу визначено створення комфортного виховного середовища в гуртках, де враховуються інтереси і знання всіх учасників навчально-виховного процесу.

Упродовж 2015-2016 н.р. в школі працювали гуртки: «Патріот» (керівник Лозовський О.М.), танцювальний гурток «Усмішка» (керівник Шабаль К.С.), сольний спів (керівник Кудлай І.М.), «Пензлик» (керівник Соболь К.Ю.). Результативну роботу показали гуртки художньо-естетичного напрямку під час участі в районному заході «Наші діти - квіти», у Обласному фестивалі - конкурсі патріотичної пісні «Україна - це Ми»,де посіли ІІ призове місце. Результативною була участь у конкурсі-виставці «Люби і знай свій рідний край. Гуртківці Соболь К.Ю гідно представили свої роботу в районному та обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-виставці «Космічні фантазії» та виготовленні новорічних іграшок. У школі функціонував тренажерний зал. Середня наповнюваність гуртків становить 15 вихованців. Гуртковою роботою в школі було охоплено 105 учнів.

У школі вже стало гарною традицією звітувати перед своїми однолітками та батьками учнів школи про досягнення та здобутки, отримані гуртківцями під час занять. У 2015-2016 н.р. було підготовлено та проведено для батьків учнів школи концертну програму, виставку виробів гуртківців закладу.

На моєму особистому контролі питання протиправної поведінки учнів.

У школі постійно ведеться робота з попередження расизму та ксенофобії, виховання толерантного відношення до людей. Кожного місяця проводились засідання Ради дисципліни та порядку. На засіданнях Ради розглядались випадки порушення поведінки учнями; стан вихованості учнів. До схильних до порушень дисципліни учнів застосовувалися різні засоби впливу.

Класні керівники здійснювали постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводили необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежували умови проживання дітей в сім’ї, вивчали характер та прояви особистості учнів, здійснювали всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічалися з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводили роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучали до роботи у класі та школі.

З метою профілактики порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин у 1-11 класах ведуться щоденники обліку дисципліни на уроках, відвідування уроків кожним учнем класу.

Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директору, засіданнях ШМО класних керівників.

Проте контроль за роботою класних керівників у питанні відвідування учнями навчальних занять вважаю зі свого боку недостатнім.

Не менш важливим завданням як керівника вважаю роботу по зміцненню матеріально-технічної бази закладу. Своє завдання як керівника полягає і в тому, щоб вживати заходи для зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу.

За півтора роки я намагалася свою роботу з даного питання спрямувати на те, щоб заклад відповідав сучасним умовам. Для цього переобладнано коридори, вестибюль, виконана заміна лінолеуму у коридорах закладу. Здійснено заміну вікон на енергозберігаючі (12 шт.) у класах та вестибюлі. Проведено заміну шиферної крівлі над корпусом початкової школи. Здійснено ряд заходів для переобладнання та ремонту медичного кабінету. Переобладнано одну з майстерень під навчальний кабінет для учнів початкових класів. Це дає можливість залучати до навчання більшу кількість дітей території обслуговування.

Відкриття інклюзивних класів у поточному навчальному році змусило нас провести ремонт внутрішніх туалетів для учнів 1-х кл. Крім цього, оновити коридор, де навчатимуться учні 1-х кл.

Здійснено ремонт спортивного обладнання спортивного майданчика та ряд інших справ.

Разом з тим, планів ще дуже багато. Потребує термінового і капітального ремонту спортивний зал школи. Придбання обладнання для кабінету лікувальної фізкультури.

Потребує ремонту стеля вестибюля, заміна вікон на енергозберігаючі, заміна огорожі навколо школи.

На мою думку, потребує вже осучаснення і фасад школи. Крім цього необхідна заміна застарілої офісної техніки і комп’ютерів, принтерів, проекторів. Потребують заміни шкільні меблі. Пропоную спланувати роботу по заміні меблів у цьому році.

Тобто працювати є над чим. Ми всі розуміємо, що для всього цього необхідні кошти. Дякуючи тому, що районна влада «повернулася обличчям до освіти» у 2016 р. ми освоїли 346449 грн. бюджетних коштів. Звичайно, що модернізація кабінетів та класних кімнат, утримання закладу відбувається в тому числі і за кошти батьків, які надають благодійну підтримку, а також залученням коштів меценатів та благодійників. Крім цього надходять кошти від здачі в оренду частини приміщення школи ТОВ «Експрес послуги плюс». Хочу подякувати колективу за підтримку і розуміння в цьому питанні.

Не менш важливим напрямком своєї роботи вважаю роботу з педагогічними кадрами, а саме: забезпечення закладу кваліфікованими спеціалістами та доцільність їх розстановки.

У 2015-2016 н.р. у школі працювало 48 педагогів, бібліотекар, медична сестра, завідуючий господарством та 11 осіб обслуговуючого персоналу. Штати закладу були укомплектовані на 99,9 %. Вакансії складали вчителі інформатики, трудового навчання.

У 2016 р. заклад забезпечено необхідною кількістю педагогічних кадрів на 100 %.

До того ж штатний розпис збільшено на 0,5 шт. од. психолога, 0,5 шт. од. логопеда, на 1 шт. од. асистента вчителя в інклюзивному класі. Крім цього, до штатного розпису закладу введено 0,5 шт. од. інженера з охорони праці.

Відсутність плинності кадрів свідчить про здоровий психологічний клімат в колективі. У 2015 р. звільнено 2 педагогічних працівників, у 2016 р. прийнято 4.

Не менш важливим напрямком у своїй роботі вважаю соціальний захист: забезпечення і зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників.

У навчальному закладі знаходяться на обліку учні пільгових категорій. Із них 10 учнів напівсироти, яких виховує одна мати чи батько; 3 учнів – діти-чорнобильці; 55 учнів – з багатодітних сімей; 8 – діти-сироти та позбавлені батьківського піклування (під опікою); діти з малозабезпечених сімей – 11; діти-інваліди – 10; діти – учасників АТО - 2; діти-переселенці з Луганської та Донецької областей - 2; діти учасників бойових дій – 7.

У закладі створені умови для організованого гарячого харчування учнів. У 2015-2016 н.р. ним було охоплено 247 дітей. З них 42 учні пільгових категорій. Внесеними до ЗУ «Про освіту» змінами з січня 2016 р. гарячим харчуванням за кошти держави забезпечувалися тільки діти пільгових категорій. Проте за кошти батьків могли харчуватися всі охочі. В цьому питанні вважаю однією з проблем – усе урізноманітнення асортименту харчування.

І діти, і педагогічні працівники щорічно проходять медичний огляд. Проте його якість досить низька. На жаль, медичний огляд медпрацівниками здійснюється за власний кошт, хоча це протирічить ЗУ «Про освіту». Вважаю це питання потребує спільного з профспілкою вирішення.

У закладі створені безпечні умови для навчання та роботи, дотримані санітарно-гігієнічні та протипожежні норми. Проте дитячий травматизм щороку зростає. Так у 2015 р. травмовано у школі 3 учні, у 2016 р. 4 учні. На особистому контролі питання морального та матеріального стимулювання учнів та педагогів.

У 2015-2016 н.р. було премійовано 16 працівників за професійну діяльність, за підготовку закладу до навчального року. Матеріально заохочуються педагоги, що готують переможців олімпіад, конкурсів. Премію «Вчитель року» отримала Балабанова С.А. У 2015 р. вчителі отримували матеріальну допомогу на оздоровлення. У 2016 р. таку допомогу отримали і техпрацівники, медична сестра, бібліотекар.

Важливим у своїй роботі вважаю питання контролю дотримання трудової дисципліни та правопорядку у закладі.

У 2015 р. було одне звернення громадян щодо діяльності навчального закладу, саме скарга щодо питання видачі документів його сина. З даного питання здійснена перевірка і визнано дії директора правомірними. Інших скарг не фіксувалося.

Звичайно, у своїй діяльності ми тісно співпрацюємо з відділом освіти, молоді та спорту, районною радою. Помічниками у своїй роботі є рада закладу.

  • на останок: за півтора роки своєї роботи я досягла головного – зберегла здоровий клімат у колективі, підняла престиж школи в очах громади.

 
 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Свята України
Архів записів