Неділя, 22.10.2017, 18:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Вільнянської районної ради Запорізької області; 70002, Запорізька область, м. Вільнянськ, провул. Новий,7; Тел: (06143) 4-48-85, (06143) 4-47-86; E-mal: volnyansk-wkola2@ukr.net
прокрутить вправо
прокрутить влево
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проблемні теми

Робота над проблемною темою

 

Проблемна тема:

Проектування педагогічного простору для стимулювання внутрішньої і зовнішньої мобільності учасників навчально-виховного процесу

Метою діяльності є розробка моделі проектування освітнього простору з урахуванням сучасних умов, методів і засобів, що забезпечує різноманітні варіанти вибору шляхів особистісного професійного росту.

Завдання

1. Розробити технологічні схеми проектування педагогічного простору.

2. Апробація та впровадження освітніх технологій і досягнень науки щодо підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, їх мобільності.

3. Проаналізувати вплив розвитку мобільності педагога на ефективність діяльності навчального закладу.

4. Корекція діяльності вчителів, що мають проблеми в підвищенні професійної мобільності.

5. Обробка даних , отриманих у результаті опрацювання проблемної теми.

6. Здійснення моніторингу труднощів вчителів та виявлення протиріч, що потребують ліквідації.

7. Систематизація накопиченого матеріалу, видання збірок досвіду, випуск методичних бюлетенів, проведення підсумкової конференції.

8. Підвищувати професійний рівень педагогічного колективу через впровадження інноваційних технологій методом проектування особистісного розвитку учня.

 

РІК ПЕРШИЙ
2013-2014 н. р.

І етап. Формування внутрішньої професійної та особистісної мобільності  педагога та учня

Мета: розвиток у суб’єктів освітнього простору нового способу мислення та здатності пристосовуватись до змін у суспільстві

Реалізація

І. Вивчення літератури з теми.

- Опрацювання теоретичних положень І.П.Підласого «Проектуємо процес».

- Педагогічні читання: Прямуємо до цілі (за І.П.Підласим).

ІІ. Участь у засіданнях педагогічної ради:

1.Впровадження в навчально-виховний процес проблемної теми «Проектування педагогічного простору для стимулювання соціально-професійної мобільності учасників навчально-виховного процесу».

ІІІ. Тематика ШМО:

«Модель ключових предметних компетентностей учнів».

І V. Акмеологічний практикум:

1.      Створення спільного проекту "Ефективний педагог”

 

РІК ДРУГИЙ
2014-2015 н. р.

Аспект:

Розвиток інноваційного мислення вчителя як умова його професійної компетентності

Мета етапу:

Створення системи професійно-мобільних кадрів в умовах сучасного освітнього закладу

Реалізація

І. Теоретичний курс

1. Концептуальні підходи щодо визначення сутності соціально-педагогічного проектування (за М.М.Барабан).

2. Педагогічне проектування як інноваційний компонент діяльності викладача (за Л.В.Хомяк).

ІІ.  Участь у засіданні педагогічної ради

1.«Педагогічні ключі індивідуально-особистісного розвитку суб’єктів шкільного навчально-виховного процесу»

2. Тренінг для вчителів «Методи і прийми розвитку ключових компетенцій учителя і учня»

ІІІ. Тематика ШМО:

1. «Від компетентного вчителя - до компетентного випускника школи».

2.  Ярмарок педагогічної та учнівської творчості.

І V. Психолого-педагогічні дослідження :

Оцінювання результативності впровадження проекту серед учнів,  вчителів,

V.   Акмеологічний практикум: «Крок до успіху»

 

РІК ТРЕТІЙ
2015-2016 н. р.

Аспект:

Забезпечення мобільності вчителя та учня шляхом формування інформаційних та комунікаційних компетенцій

Мета етапу:

Створення освітнього поля навчального закладу на основі новітніх інформаційних технологій

Реалізація

І. Теоретичний курс

Опрацювання  вчителями обраних власних проблемних тем.

ІІ.  Участь у засіданні педагогічної ради

Шляхи використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі

Проблемний семінар « Шляхи створення інформаційного інноваційного фону в освітньому середовищі  школи»;

ІІІ. Тематика ШМО:

1. «Створення умов для розвитку особистісного потенціалу учнів»

2. Фестиваль педагогічних ідей і знахідок.

Обговорення проекту «Працюю з обдарованою дитиною»

IV.Психолого-педагогічні дослідження

  «Вплив    впровадження проекту «Інноваційні  технології».

V. Акмеологічний практикум: "Інноваційні технології”

 

РІК ЧЕТВЕРТИЙ
2016-2017 н. р.

Аспект:

Інтердисциплінарний  підхід як механізм розвитку горизонтальної мобільності педагога

Мета етапу:

Забезпечення інтеграції перспективного досвіду в освітньому закладі

Реалізація

І. Теоретичний курс

     Круглий стіл: «Проектуємо своє завтра»

ІІ.  Участь у засіданні педагогічної ради

1.Тренінг для вчителів  « Формування компетентної, мобільної особистості випускника профільної школи»

2.Теоретичний семінар-практикум «Створення позитивного іміджу  школи – неодмінна умова становлення розвитку  сучасного закладу»

ІІІ. Тематика ШМО:

1. «Урок у сучасних технологіях навчання»

2. Методичний вернісаж «Мій кращий урок»

IV.Психолого-педагогічні дослідження 

Оцінювання результативності впровадження проекту серед учнів,  вчителів,

V. Науково-практична конференція: підсумки роботи над проблемною темою.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Свята України
Архів записів