П`ятниця, 15.12.2017, 11:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Вільнянської районної ради Запорізької області; 70002, Запорізька область, м. Вільнянськ, провул. Новий,7; Тел: (06143) 4-48-85, (06143) 4-47-86; E-mal: volnyansk-wkola2@ukr.net
прокрутить вправо
прокрутить влево
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Літня мовна школа 2016

Режим

роботи мовної школи 

«Крок за кроком»

при ЗОШ №2 Вільнянського району

Запорізької області

на 2015-2016 н.р.

 

 

8.00-8.05 – прийом дітей

8.05-8.20 – ранкова зарядка

8.25-9.10 – робота в загонах

9.20-10.05 – робота в загонах

10.15-11.00 – робота в загонах

11.00 – повернення додому

Список учнів

літньої мовної школи

при Вільнянській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

 

№ з/п

П. І. Б.

Дата народження

Клас

І загін

1

Варламова Олександра Юріївна

26.03.2008

4-А

2

Вівденко Єлизавета Володимирівна

20.01.2006

4-А

3

Висоцька Аліна Андріївна

05.10.2005

5-А

4

Гаценко Карина Романівна

22.02.2003                       

7-А

5

Деревянко Софія Данилівна

12.11.2004

5-А

6

Доніна Юлія Олександрівна

29.07.2003                             

7-А

7

Коновалова Ксенія Володимирівна

22.09.2004

6-А

8

Корольова Вікторія Ігорівна

20.09.2003                   

7-А

9

Костенко Єлизавета Сергіївна

25.08.2004

6-А

10

Кумечко Ангеліна Романівна

28.05.2006

4-А

11

Мозгіна Аліна Олександрівна

28.06.2004

4-А

12

Надоєва Анжеліка Русланівна

27.11.2004

5-А

13

Олефіренко Кіра Євгеніївна

26.02.2005

5-А

14

Павленко Анна Євгеніївна

07.10.2003

6-А

15

Шпінік Євгенія Борисівна

09.01.2006

4-А

16

Шестакова Вікторія Ігорівна

25.11.2003

6-А

ІІ загін

17

Азарцева Олена Максимівна

12.05.2005

5-Б

18

Васютін Ілля Олегович

04.09.2006

3-Б

19

Головач Ольга Сергіївна

05.10.2004

6-Б

20

Демідова Жанна Едуардівна

27.05.2005

5-Б

21

Зелінська Дарина Юріївна

02.06.2004

6-Б

22

Зінковська Катерина Русланівна

09.05.2004

6-Б

23

Калініченко Анастасія Сергіївна

31.05.2004

6-Б

24

Короткевич Софія Феліксівна

18.06.2007

3-Б

25

Лавров Юрій Олександрович

30.12.2003

6-Б

26

Пахоменкова Аліна Олександрівна

28.01.2007

3-Б

27

Пилип Анастасія Дмитрівна

26.03.2008

2-А

28

Романенко Герман Олегович

12.11.2003

6-Б

29

Тарасенко Ія Сергіївна

17.02.2004

6-Б

30

Хуповка Михайло Юрійович

18.02.2005

5-Б

31

Пантюх Карина Валеріївна

 

05.04.2006

3-Б

         

 

Вожаті

літньої мовної школи

при Вільнянській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

 

          І загін

1.Діброва А.В.

2.Балюк Т.М.

3.Марченко Д.В.

ІІ загін

1.Тарковська Ю.В.

2.Дмитренко І.В.

3.Бондаренко Л.В.

 

Аналітичний звіт

про роботу літньої мовної школи

«Крок за кроком» при

ВІЛЬНЯНСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2

ВІЛЬНЯНСЬКОЇ РАЙОНОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

2015– 2016 н.р.

 

На виконання Указу Президента України № 641/2015 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні», наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 23.05.2016 № 0387 «Про роботу літніх мовних шкіл», наказу відділу освіти,молоді та спорту від 24.05.2016 № 402 «Про роботу літніх мовних шкіл», наказу по школі від 27.05.2016 № 150 «Про роботу літньої мовної школи», наказу по школі від 27.05.2016 № 152 «Про зарахування  учнів до літньої мовної школи» та з метою сприяння вивченню іноземної мови для розширення доступу громадян до світових економічних, соціальних, освітніх і культурних можливостей, які відкриває знання та використання англійської та інших іноземних мов; забезпечення інтеграції України до європейського політичного, економічного і науково-освітнього простору; на підтримку програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку; зацікавлення учнів іноземними мовами; забезпечення умов для практичного застосування іноземних мов школярами з удосконалення державної, розмовної  іноземної мови, мов національних меншин; поєднання навчання із відпочинком в загальноосвітній школі I-III ступенів № 2 було організовано та відкрито з 30 травня 2016 по 12 червня  2016 року  літню мовну школу (англійська, українська мови) для учнів початкової, середньої ланок навчання у кількості 31 учня ( два загони 16 та15 учнів).

         Відповідальність за організацію літньої мовної школи, розпорядок роботи та контроль за безпеку життєдіяльності дітей було покладено на заступника директора з виховної роботи Гаврилову Т.І.

 Вожатими у  мовних загонах було  призначено   вчителів  іноземної  мови   Балюк  Т. М.,   Діброву А.В., Марченко Д.В. та вчителів української мови Бондаренко Л.В., Дмитренко І.В., Тарковську Ю.В. За мовною школою була  закріплена мультимедійна кімната № 1, №23.

Літня мовна школа  мала назву«Крок за кроком»та включала два загони: «Step by step», « Солов`їномовія».

Робота мовної школи здійснювалась згідно плану.

План роботи

І загону (англійська мова«Step by step»)

 

1 день

Monday

Day 1

2 день

Tuesday

Day 2

3 день

Wednesday

Day 3

4 день

Thursday

Day 4

Тема дня

Topic

Спортивні пригоди

Sport Advantures

Спортивні пригоди

Sport Advantures

Який чудовий світ

What a wonderful world!

Святкові дні

Festival Time

1

8:00 – 8:15

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

2

8:20 – 9:00

Урок-тренінг з теми «Спортивні пригоди»

Training lesson 

Sport Advantures

Робота над проектом

Project wor k “My Favourite Kinds of Sport

Урок-тренінг з теми

«Який чудовий світ»

Training lesson  «What a Wonderful Day

Урок-тренінг з теми

“Святкові дні»

Project work

Festival Time

3

9:15 – 9: 55

Перегляд мультфільмів на англійській мові із субтитрами 

 

Перегляд мультфільмів

Watching cartoons

Робота над проектом

«Чудовий світ»

 

 

 

Урок-гра «Вгадай назву

Свята»

Game lesson “Guess a

holiday

4

10:10 – 10:50

Презентація  «Sport»

 

Презентація «Мій улюблений вид спорту»

My Favourite Kinds of

Sport “

Гра «Вгадай види спорту»

Game «Guess the Kinds of  Sport «

Підготовка до інсценування казки

Preparation for a fairy-tale performance

 

 

5 день

Friday

Day 5

6 день

Monday

Day 6

7 день

Tuesday

Day 7

8 день

Wednesday

Day 8

9 день

Thursday

Day 9

10 день

Friday

Тема дня

Topic

Винаходи

Inventions

Транспорт

майбутнього

The Transport of Future

Навколо світу

Around the World

Космічні подорожі

Space  Travel

Канікули

Holidays

 

 

Літо набли

жається

Summer is Coming

 

1

8:00 – 8:15

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

Зарядка

Morning exercises

2

8:20 – 9:00

Урок-тренінг з теми «Винаходи»

Training lesson  “Inventions”

 

Урок-тренінг з теми «Транспорт»

Training lesson

Transport 

Урок-тренінг з теми

Навколо світу”

Around the World

Урок-тренінг «Космічні

подорожі

Training lesson  “Countries and nationalities”

 

Підготовка до інсценування казки

Preparationforafairy-taleperformance

Урок-повторення

Summer is coming

3

9:15 – 9: 55

Гра «Мої улюблені винаходи»

Game “My favourite Inventions”

Перегляд мультфільмів

Watching cartoons

Робота над проектом

«Навколо світу»

 Project work “My

World”

Урок-вікторина «Космос»

Quiz-show lesson

«Space Travelling

Генеральна репетиція вистави

«Rehearsal «

Проектна робота

«Summer»

4

10:10 – 10:50

Урок-тренінг «Найвідоміші винаходи»

Training lesson  “The Greatest

Invention”

Підготовка до інсценування казки

«Preparation for a fairy-tale performance»

Урок-проект «Проектуємо свій  світ»

Project lesson

“Our World”

Підготовка до інсценування казки

«Preparation for a fairy-tale performance»

Проект

«Канікули»

Holiday Time

Святкова вистава до закриття мовної школи

«Preparation for a fairy-tale performance»

 

План роботи

ІІ загону (українська мова« Солов`їномовія»)

 Проект  « Подорож у країну Солов’їномовію»  ( творчо- пізнавальні  подорожі розділами української мови)

30.03   День 1

« Там, де тече Фонетика»

  1. Філологічний острівець. Урочисте відкриття мовного табору. Привітання, знайомство з учасниками.
  2. Фізхвилинка.      Мовна зарядка.
  3. Ознайомлення із піснею та девізом, котрі будуть супроводжувати учнів у країну Солов’їномовію. Виготовлення емблеми.
  4. Мовні цікавинки «Звучить прекрасне українське слово».

До Дня слов’янської культури та писемності інформаційна година « День пам’яті Кирила та Мефодія».

  1. Словограй ( Цікаві вправи з фонетики).

31.05    День 2

  « У гості до його величності Словника ( Лексикологія)»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. Разом до бібліотеки! Бібліотечна година. « У словниковій царині».
  3. Словограй ( Цікаві вправи з лексикології).
  4. Лексикологічний калейдоскоп. Конкурс загадок.
  5. Творчий дивосвіт « Про що говорять квіти в лузі».

01.06  День3

 «Дивні розсипи на землі- частини мови ( Морфологія)»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. Мовний турнір. Створення казки « Як по землі частини мови розсіялися»…  Лінгвістична казка « Іменини частин мови».
  3. Словограй ( Цікаві вправи з лексикології).
  4. Медіатека. Віртуальна подорож у країну Мультляндію.
  5. Творча робота ( створення плакату, присвяченого Дню захисту дітей 1 червня).

02.06  День 4

« Подорож до країни говорунів ( Орфоепія)»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. Медіатека. Перегляд відеороликів « Говоримо правильно».
  3. Словограй ( Виконання вправ з орфоепії).
  4. Лінгводидактичні ігри « Цікава орфоепія».
  5. Робота над удосконаленням орфоепічних навичок учнів «По країнах та континентах».

03.06  День5

« Знайомство з королевою Орфографією»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. У світі цікавого « Чи потрібні людині правила?»
  3. Словограй ( Цікаві вправи з орфографії).
  4. Медіатека. «Віночок вити- життя любити».
  5. Гра « Прикра помилка».

06.05    День 6

« Країна дивних знаків- Графіка»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. Пізнавальна година « Якби не було графічних знаків».
  3. Словограй ( Цікаві вправи з графіки).
  4. Медіатека. Екологічний марафон « Віночок».
  5. Мовні ігри.

07.05  День 7

« Як ми блукали Синтаксисом»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. Медіатека « Сім чудес світу України».
  3. Виготовлення колажу « Чудова країна- Україна».
  4. Словограй ( Цікаві вправи з синтаксису).
  5. Мовні ігри із синтаксису «Політаємо в хмарах».

08.05  День 8

« Про що нам розповіла Культура мовлення»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. Медіатека.« Звучи прекрасна, рідна мово!»
  3. Словограй ( Цікаві вправи з культури мовлення)
  4. Мовний захід « Культура спілкування»
  5. Патріотичне виховання « Я говорю українською!» ( малюнки на патріотичну тематику про мову).

    09.05   День 9

« Країна крилатих висловів Фразеологія»

  1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.
  2. Інформаційна година «У дусі народної моралі».
  3. Цікава фразеологія « Політаємо в хмарах».
  4. Хвилини творчості « Ми- не безліч стандартних «Я», а безліч всесвітів різних».
  5. Створення презентації « Звіт роботи мовного табору».

10.05  День 10

« Мовний бал»

1. Фізхвилинка. Мовна зарядка.

2. Мовно-літературно-пізнавальна програма « Я обираю українську!» ( Мовний бал).

3. Закриття табору. Вручення нагород за плідну роботу протягом подорожі у країну Солов’їномовію.

         Кожен день роботи мовної школи починався з зарядки  та лінійки, на якій дітей знайомили з планом роботи на день , проводили обов’язковий інструктаж з техніки безпеки.

Вчитель фізичної культури Балабанова Світлана Анатоліївна розробила комплекс вранішньої зарядки на кожний день під музичний супровід (англійською та українською мовами).

          Чудове свято на День захисту дітей було влаштовано в школі : проведено майстер-клас по виготовленню повітряних зміїв «Вільнянське мирне небо руками дітей». Ми вдячні всім організаторам цього свята.

Учні вдосконалювали, розширювали та поглиблювали свої знання з іноземної та рідної мови. 

Варто відзначити, що такий незвичний формат літнього відпочинку викликав неабияке зацікавлення у дітей. І це невипадково, адже педагоги табору творчо підійшли до організації роботи і створили для дітей дійсно змістовне дозвілля. Кожен день перебування у мовному таборі для учнів особливий і насичений цікавими подіями. Діти розширювали свій словниковий запас під час тематичних ігор та вікторин, складали діалоги і власні розповіді. Процес навчання у таборі супроводжувався виконанням пісень, читанням віршів, іграми, веселими танцювальними паузами, міні-постановками. Не забували у таборі і про творчий розвиток вихованців. Діти з величезним ентузіазмом створювали малюнки, емблеми , паперові поробки, стінгазети.

Літня мовна школа «Крок за кроком» працювала за принципом різностороннього спрямування завдань, переважно творчого пізнавального характеру з країнознавчим аспектом. Вчителі створювали атмосферу невимушеного спілкування, давали змогу проявити творчі здібності, вдосконалювати навички спілкування, долати психологічний бар’єр у спілкуванні іноземною та рідною мовою, працюючи у групах, розвивати акторські та ораторські здібності.

Вожаті підготували з дітьми виставу-казку  «Preparation for a fairy-tale performance», мовно-літературно-пізнавальну програму « Я обираю українську!» ( мовний бал) , які і були продемонстровані у день закриття табору батькам , вчителям і всім гостям, присутнім на святі. Всі учасники отримали подяки.

 Всі заходи, які проводились в мовній школі сприяли працездатності школярів, поліпшенню психофізіологічного стану, розвитку творчих здібностей учнів.

Основними принципами діяльності літньої мовної школи стали :

             - принцип зв’язку навчання з життям;

             - принцип комунікативної активності учнів;

             - принцип зв’язку позакласної роботи з уроками іноземної та рідної мови.

Під час роботи мовного табору  реалізовувались  такі ЗАВДАННЯ:

             1) підвищення рівня володіння українською та англійською мовами учнями школи, започаткування моди на вивчення іноземних мов в Україні, привернення уваги суспільства до цієї теми;

           2) допомога школярам здобувати необхідні мовні навички та непомітно долати мовний бар’єр;

    3) удосконалення усного (розмовного) мовлення дитини;

    4) поєднання навчання із захоплюючим відпочинком;

           5) створення мотивації  для подальшого удосконалення української та англійської мов.

Таким чином, у літньому мовному таборі учні :

  • отримали мотивацію для подальшого удосконалення рідної та іноземної мови;
  • підвищили рівень мовної та мовленнєвої компетенцій;
  • набули навичок усного мовлення, досвіду комунікативного спілкування;
  • подолали мовний бар’єр;
  • навчилися реагувати належним чином в різних соціальних ситуаціях;
  • застосовували критичне мислення у нестандартних ситуаціях;
  • аналізували інформацію з різних джерел;
  • опановували навички міжособистісної взаємодії та роботи в колективі;
  • формували полікультурну компетенцію (бути шанобливими до інших, бути толерантними);
  • сформували комунікативну компетенцію (встановлювали контакт та зв'язки з іншими людьми, щоб мати можливість ефективно спілкуватися).

Презентація другого загону

Розробка заходу "Таємниця імені твого"

Презентазія першого загону

Дитячі відгуки

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Свята України
Архів записів