Субота, 16.12.2017, 10:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Вільнянської районної ради Запорізької області; 70002, Запорізька область, м. Вільнянськ, провул. Новий,7; Тел: (06143) 4-48-85, (06143) 4-47-86; E-mal: volnyansk-wkola2@ukr.net
прокрутить вправо
прокрутить влево
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Функції ради

Рада дисципліни і порядку

Голова ради:

Кушнір Володимир, 10 кл.

Секретар: Гаценко Карина, 9-А кл.

Члени ради:

Пшеничний Володимир, 11 кл.,

Горбунов Віталій, 11 кл.,

Пасюк Іван, 9-Б кл.,

Лобода Анна, 9-Б кл.,

Судак Олег, 9-А кл.

Тришмак Владислав, 10 кл.

 

 

Функції ради

1)   Рада є суто профілактичним органом, що й визначає її функції.

2)   Рада має виконувати такі функції

·        Діагностичну - реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів;

·         Координуючу - зумовлює ефективність взаємозв'язків між ланками ради, а також суб'єктами зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, родина, однолітки);

·        Творчу - надає раді право добору доцільних психолого-педагогічних, організаційних, соціальних впливів на учнів з урахуванням конкретних умов і особливостей;

·        Проективну - рада розробляє нові ефективні форми та методи реагування на очікувану і реальну ситуацію з відхиленнями у поведінці чи з порушенням морально-правових норм

·        Оціночно-узагальнюючу - рада забезпечує вибір адекватної системи її роботи на підставі аналізу й оцінки реального стану;

·        Просвітницьку - реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань із права, психології, соціології, медицини, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань щодо профілактики правопорушень серед школярів;

·        Прогностичну - прогнозування результатів впливу педагогічних заходів на учнів із відхиленнями у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм

3)   Зміст і форма роботи ради визначаються на підставі аналізу конкретної ситуації у школі, соціального оточення, виходячи з вищевикладених функцій і завдань ради.

4)   У роботі ради використовуються різноманітні форми колективної, групової, індивідуальної роботи, звернення за допомогою до батьків, правоохоронних органів, медичних закладів, соціологічних служб та інших суб'єктів роботи з підлітками.

5)   Особливо важливими в роботі є заходи, спрямовані на :

·        Створення умов для більш гармонійної адаптації учнів до морально-правових норм людського співжиття;

·        Попередження випадків порушення морально-правових норм поведінки учнів;

·        Оперативне реагування на випадки порушення дисципліни у школі, в сім'ї, поза школою;

·        Використання педагогічно виправданих засобів для індивідуального впливу на учнів, схильних до правопорушень (практичні поради щодо виходу з проблемної ситуації, допомога у встановленні причин, що призводять до виникнення проблем та вирішення їх);

·        Залучення спеціалістів різних напрямків до консультування учнів, батьків, педагогів із проблем формування та розвитку особистості учня (діагностика інтересів та здібностей, діагностика нахилів, корекція особистого самовизначення учнів);

·        Організацію роботи учнівських груп із числа схильних до

правопорушень учнів, з вивчення права, морально-етичних норм, основ психології і соціології, а в окремих випадках - запровадження відповідних факультативів і гуртків.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Свята України
Архів записів