Понеділок, 09.12.2019, 00:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Вільнянської районної ради Запорізької області; 70002, Запорізька область, м. Вільнянськ, провул. Новий,7; Тел: (06143) 4-48-85, (06143) 4-47-86; E-mal: volnyansk-wkola2@ukr.net
ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест ТестТест https://lh3.googleusercontent.com/uX8VOKhe8bW_43xb6lrUEVxrbNIi9Q7WDfSc6sO1Px3J0SYldFLI14xj8XOM5dsE__MxgbFRV2XIYkSeTXKCNPlb8WWg2LzWRquvCd_7hKAtEn29PHkcDN7WL8NEV52AeMkACxrrembNNG4zoOoT6qPiIXZhvNT1hHjFdT1yVGXLtycLhGAKypy7ANX1Uv8XUMI_W6cpwxsEf_AUlNH8A-ZSpUzuzPmkRhYRS46v2rlGoe7z_Td_tq2dBZ8t0ZSp5pNmoZw1acziAapYh4YHDPVsNA0LoFdaDkknh_yXY92BybCzC4bmoKooudMReRhuXhj67acXSdkKCd4oy0abIcW7UOgHfWRjpE1t6jP7wtqF2wr4MKWc5JLX0qZ30u26szFomIjn_L-7VVZf3I-Hpdtl358UKpvzQ1O5W-U5R4Z5N84fYUbpRKzhfrHGXWajJlg7Mdhj9MY8sUOcXlbkoKbjd4PSAGHvWI8TRYkPqu_gEIR4mLtUQjBs5Pj49dflwmIcRBYmoYvtRL0iNAgo_Ld8eW-dTvywwJX8DvS0bzCUZSf4dJ-MO5pHYTuwwm-aS-a9nsWy6WtItJ4fUYKkb59PPnfRTTrOKCvUjfEX-AlUlzC2VAloCQJhef-4Cv0cWCnPmvG7OY5jKGiAVU4Q8zOF9Jblx30cfHDSvVQdwafxqsznV_YTkw=w160-h120-no ТестТест< /> ТестТест< /> ТестТест< /> ТестТест< /> ТестТест< />
прокрутить вправо
прокрутить влево
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Функції ради

Рада дисципліни і порядку

Голова ради:

Кушнір Володимир, 10 кл.

Секретар: Гаценко Карина, 9-А кл.

Члени ради:

Пшеничний Володимир, 11 кл.,

Горбунов Віталій, 11 кл.,

Пасюк Іван, 9-Б кл.,

Лобода Анна, 9-Б кл.,

Судак Олег, 9-А кл.

Тришмак Владислав, 10 кл.

 

 

Функції ради

1)   Рада є суто профілактичним органом, що й визначає її функції.

2)   Рада має виконувати такі функції

·        Діагностичну - реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів;

·         Координуючу - зумовлює ефективність взаємозв'язків між ланками ради, а також суб'єктами зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, родина, однолітки);

·        Творчу - надає раді право добору доцільних психолого-педагогічних, організаційних, соціальних впливів на учнів з урахуванням конкретних умов і особливостей;

·        Проективну - рада розробляє нові ефективні форми та методи реагування на очікувану і реальну ситуацію з відхиленнями у поведінці чи з порушенням морально-правових норм

·        Оціночно-узагальнюючу - рада забезпечує вибір адекватної системи її роботи на підставі аналізу й оцінки реального стану;

·        Просвітницьку - реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань із права, психології, соціології, медицини, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань щодо профілактики правопорушень серед школярів;

·        Прогностичну - прогнозування результатів впливу педагогічних заходів на учнів із відхиленнями у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм

3)   Зміст і форма роботи ради визначаються на підставі аналізу конкретної ситуації у школі, соціального оточення, виходячи з вищевикладених функцій і завдань ради.

4)   У роботі ради використовуються різноманітні форми колективної, групової, індивідуальної роботи, звернення за допомогою до батьків, правоохоронних органів, медичних закладів, соціологічних служб та інших суб'єктів роботи з підлітками.

5)   Особливо важливими в роботі є заходи, спрямовані на :

·        Створення умов для більш гармонійної адаптації учнів до морально-правових норм людського співжиття;

·        Попередження випадків порушення морально-правових норм поведінки учнів;

·        Оперативне реагування на випадки порушення дисципліни у школі, в сім'ї, поза школою;

·        Використання педагогічно виправданих засобів для індивідуального впливу на учнів, схильних до правопорушень (практичні поради щодо виходу з проблемної ситуації, допомога у встановленні причин, що призводять до виникнення проблем та вирішення їх);

·        Залучення спеціалістів різних напрямків до консультування учнів, батьків, педагогів із проблем формування та розвитку особистості учня (діагностика інтересів та здібностей, діагностика нахилів, корекція особистого самовизначення учнів);

·        Організацію роботи учнівських груп із числа схильних до

правопорушень учнів, з вивчення права, морально-етичних норм, основ психології і соціології, а в окремих випадках - запровадження відповідних факультативів і гуртків.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Свята України